Dålig uppdatering

Oj vad jag suger på att uppdatera mina dagar. Men har liksom inte riktigt hunnit bli frille och så. Men u är jag typ frisk,typ. Sitter här efter en massa mattework med Marita och Emil och kollar på en fjärill som yrar runt i rummet.

Men jao, igår så hade jag lektion för Elin på Diego,det gick sååå bra,han slappnade av så fint och blev riktigt fin, dessutom var det grymt kul att ha lektion. Elin du var en så duktig elev, haha:) Men efter lunchen försvann synen för mig och jag blev tvungen att åka hem. Men inna hade jag lite betygsnack mmed Karin och jag ligger mellan VG och MVG. Jippie, hon sa att det nu var APU och jobbet med Lollo som avgör. Hoppas,hoppas,hoppas på MVG.

Idag så köpte jag Veckorevyn men har inte hunnit läsa nått än,kanske på bussen imorrn bitti.
Men oj vad alla är sjuka nu, typ alla hemma, mamma har typ blivit sjuk idag och alla i klassen, krya på er hörni, bli friska. Gud vad vi är flummiga nu för tiden, vi i bästa klassen, älskar er hela högen<3

Nina var hos oss idag och hade föreläsning, gud vad bra hon är och jag är så glad över att jag rider på en så otroligt bra klubb som Säva. Det finns inget stall som är bättre, längtar till ridningen nästa vecka...

Imorgon ska Bec och jag till Pressen efter skolan. Blir kul, saknar honom jue, hihi. Gulleponnin<3

Lördag blir det tilll Stockholm för julshopping, hoppas jag, herregud vad vi kronglar me vill ju ha med alla, Bec du och jag måste liksom dit ju. Åh hoppas det löser sig, knasiga vi är, hahha.
Pussar och godnatt.
XO XO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0