Som sagt rubriker

Känner att det är många som har svårt att komma på bra rubriker nu för tiden, haha. Så även jag.
Igår så stack Bec och jag till stallet och körde Pressen, ja snart kommer vi faktiskt att kunna säga så. Tömkörde en stund först och sedan med rokarden. Duktig som få är han den lille ponnyn. Bec kunde till och med sitta ibland på sätet. Han brydde sig inte för fem öre och det blev även lite mer trav idag. Och så hade vi satt fast skaklarna med lädergrejjerna nu oxå, eller ja i alla fall den ena, för den andra var sur och ville inte gå upp. Men det gick bra ändå. Gosade sedan med honom länge och väl. Juste han har flyttat upp i nya stallet nu oxå, vår lille lyxponny. Sedan åkte vi iväg på träning med Lotta. Hon tränar för Mattias(kommer inte ihåg efternamn) han som hade clinic på Akka förut. Det var kul att titta även fast Kalle var på bushumör och "inte alls" fattade vad Lotta menade ibland, hihi. Sedan hem till mamma och käka massa god mat.
Andra advent idag, känner mer och mer för en juldesign nu. Ska försöka mig på en imorgon kanske. Julpuntat mitt rum hos pappa nu, det är så mysigt, bild kommer.
Städade hela lägenheten idag och sedan bar mamma och jag iväg till IKEA. Köpte lite smågrejjer som behövdes och även lite annat.
Är nu hos pappa och har städat mitt rum här med. Juligt och mys. Kul att alla bloggar som sjutton nu, det är skojj. Juste Becky ha skaffat blogg, kolla den.http://becces.blogg.se/

Ska data mig ett tag nu och sedan försöka tvätta bort nått konstigt blått märke som jag fått på ena fingret, megawierd.
Aja, ha en kul praktikdag tomorrow. See ya. Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Bec

Hehe tack för reklamen :) Tränaren heter ju Mattias Jansson ju :P

2009-12-06 @ 22:55:18
URL: http://becces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0