Mode

Känner att det var ett tag sedan som jag la upp bilder på snygga kläder och accessoarer, så här kommer några, eftersom jag är medlem i ellos så fick jag katalogen igår och då hittade jag lite fina prylar.
Bla. dessa godbitar:
Denna underbara väska fastnade jag för direkt, asså är den mig eller är den mig, blir köp så snart jag har lite koll på pengarna;)
Dessa benvärmare var ju rätt söta dem med.
Är detta det snyggaste festmodet eller vad, så gryyymt hett på dansgolvet!
Snyggaste sandalerna till sommares varma fester.
Super läckra boots, passar perfekt till paljettlegginsen.
En grymt snygg vårkavaj som går att matcha till allt. Såg en liknande på VILA, härligt rätt i vår.
Lite snygga grejjer, right?!
Blir sååå shoppingsugen nu, vill vara miljonär och shoppa loss. Härligt med fashion, eller hur!
XO XO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0