Längtar till nyår

Asså är SÅ glad för att nyår kommer bli den bästa ever. Klockan fem it is. Det ligger en konsum rätt nära mig som vi kan gå till och köpa ingredienser till tha pizza. Passar rätt bra va?! Åh är sååå taggad nu, jippie:P Hur ska vi göra med översovning? Jag har typ 5 sängplatser hemma. Men går alltid att fixa fler;P
Asså måste bara säga det att jag är så grymt glad över att jag började på våran megasuperyberbraiga skola och har fått chansen att lära känna så mycket kul folk. Vi är ett härligt gäng och vi har otroligt kul ihop.
Min mejl och phonenummber är följande så att vi kan comunicejta.
[email protected]  0708359389
Love you all<3
Xo Xo Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0