Lång dag...igår

Skrev ju inte igår men nu gör jag.
Var ju först på Akka, as usual. Red Kronos, vi red självständigt och det gick apadåligt, tyvärr. Fressten stavas tyvärr med 2 rr i över huvud taget, eller tyvär. Jag blandar hej vilt.Aja, sedan hade vi prov, Linnea tyckte att man skulle ha med sig en havrehink när man longerade och Pascal skrev sitt namn med K. Hahahha, vi är så lyckade, haha. Sedan drog Bec och jag till Peppe och tömkörde honom, och han gick så jäkla bra. Hans sammlade trav är något gudarna skattar sig lyckliga över. Den är så fin, han jobbar på som sjutton och är så snygg. Pressen är den bästa helt klart. Efter det så åkte vi till Säva och borstade Legge medan Bec garvade så hon höll på att tuppa av. Tror det var något skumt i det där vaniljsaltgrejjset till Zellan som Linnea bad oss smaka på, haha. Hade sedan hoppning, och woho det gick jättebra, eller efter Bettan och Bassie hade gått ut ur ridhuset, så att jag kunde koncentrera mig på hoppningen istället för Bax. Legge gick riktigt bra faktiskt i avtravningen. Duktig polle.
Idag ha vi haft massa projekt (julshowen för ni som inte vet) och faktiskt kommit fram till en hel massa slutsatser. Ska baka lussebullar jag och så gjorde vi tömkörningsbanan. Har nu plattat håret och ska snart äta lite Schweizisk julemat.
Måste dra men see ya, pussisar<3
XO XO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0