Knäpp dag

Känner att mina rubriker inte alltid är så genomtänkta.

Denna dag började typ bra, projektet är kul och vi har kommit fram till hela programmet. Men så blir det som det blir och det är sååå tråkigt. Många blir ledsna och det är inte kul. Så synd eftersom vi liksom har världens bästa klass, men inte idag. Alla blev nog på lite dåligt humör de sista lektionerna. Säger bara det, kämpa på Linnea, du är bättre än du tror.

Så när man skulle iväg och städa blev jag så opepp(men vem blir någonsin pepp på att städa?) så jag åker dit imorgon istället. Gick hem i det underbara vädret, så mysigt med all frost och kyla. Tycker om det.

Jolle fixade middan idag, skönt så slapp man. Det blev våfflor med glass och sylt, så har lite dåligt samvete nu. Nu ska man ju typ plugga matte men humöret är ännu inte på topp så orkar verkligen inte. Men gör det sen, när jag ska sleepa typ.

Nepp nu längtar jag bara till lördag då Bec och jag ska ha en heldag i stallet. Ska bli kul:)

Nu ska jag göra det vanliga, kolla runt lite och sedan sätta mig framför TV:n och chilla.
Ha det gött!

XO XO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, denna dag var verkligen störd. Alla hade damp typ :O

Men tack för att ni tjejjor finns, ni är bäst!<3

2009-12-03 @ 19:30:56
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: linnea

sv; bästa idén ever! En riktig tjejkväll, gud vad kul! =D Vi måste göra det, kanske på jullovet? =D <3

2009-12-04 @ 21:52:45
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0