Gudarns vad jag är seg

Har tänkt att uppdatera varje dag nu men har inte orkat, latmask eller vad? Men men, Lisas party i lördas var nice, kul att träffa alla och Maggen, DET var länge sedan. Sleepade över oxå, trött man var asså. Meen som sagt kul, pics här:


Min outfit.


Lösögonfransar är så snyggt, love it.


Partybarnet i snyggaste frillan<3

På söndagen så åkte jag och städade och sedan till stan och lyssnade på när mamma sjöng i kören och tittade sedan på fyrverkerierna. Det blev bara jag, lisa, sass och bec men det var ok ändå, även om vi splitrades innan fyrverkerierna.Det blev lite käkande på peparkakor och en slurk julmust. Julfeeling is in the air. Pyntat hemma oxå. Fint.

Igår så sjutsade mamma ut mig till stallet, studiedag men åkte till Lotta ändå. Bec och jag fixade först Pressen, tömkörde lite först, sedan fick han gå över skaklarna, backa in mellan dem och känna dem mot magen. Sedan gick jag med rocarden över honom och sedan satt vi fast den i balsnören på honom. Och han traskade snällt på , fick till och med lite trav. SÅ duktig, han är bäst, var som om han alltid gjord det, var duktigast. Nästa gång, på lördag ska vi prova att sätta fast rocarden på riktigt och tynga lite mer på själva sitsen. Busisponnyn.


Sötisponnyn<3

Stannade sedan kvar efter Bec åkte hem och målade några skåp. Nice, fick 200 spänn, Lotta är så bra, så snäll, perfa med lite julpengar ju.

Nu sitter jag här då som vanligt en tisdag, juste Ingrid fyllde år igår. GRATTIS till henne, messade men inget svar så ringer henne idag.

Det var ju första advent i söändas ju, mysigt, för de som inte vet så ÄLSKAR jag julen, det är det bästa som finns. Första december idag, blev tvungen att gå upp 07.15 och kolla på julkalendern, även om de inte alltid är bra så är det liksom julkänsla så jag måste:) Käkade oxå min första choklad ur chokladkalendern. Äckligt men oxå juligt. Nepp ska kolla Riverside nu och sedan käka lunch.

Ha en bra dag, pussar.

XO XO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för att du kom sötboll!

Det var asmysigt! Får ses snart igen. Puss <3

2009-12-02 @ 10:59:03
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0