Datanisse

Nu har jag kollat typ massa månader på min BDB, kollar igenom mina bilder, lite kul, men oxå så ledsamt när man minns allt som hänt...
...
Herregud, höll på att dö när Erik hängde löst, asså an ska ju vinna, fatta det. Ska rösta som en idiot nästa fredag.
Nu har Linnea och jag bestämt att vi ska ha en tjejkväll alla girls together nån gång på jullovet, så kom med förslag. Vi kan säkert vara hos mig, hos mamma alltså i stan. Detta måste vi verkligen göra, sååå kul ju.
Till stallet imorgon då, köra Pressen, kanske rida och sedan följa med Lotta på träning på Ubby, kul:)
Sedan hem till mamma, skönt, hatar typ, eller gillar inte riktigt att vara hos pappa nu.Mår allmänt dåligt psykiskt nu så det är väll det.
Vill börja blogga ordentligt nu, med massa modegrejjer och sådant, men vet inte om jag orkar.
TACK för alla kommenterer fressten, de betyder.
Natti, natti alla underbara människor, pussar.
XO XO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Ja jag älskar den. Kostade bara 1kr också ;)

2009-12-05 @ 09:14:58
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kramar om den "Bästaste" kussen som finns:-)

2009-12-05 @ 13:12:25
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0