29 läsare

Jippie, fattar inte att jag har så många läsare, vilka är ni egentligen? Men som sagt KUL att ni läser!<3


Här kommer lite bilder från december månad typ:


Mina grymt "snygga" lussebullar som jag bakade med farmor och pappa till julshowen.


En liten bild på några fina tomtenissar;P


Peppe bäst på Akka, snyggast som vanligt lilla älsk<3


Jag i bilen på julafton.


Ingrid och jag goes hetingar på julafton, hihi.


Julklapparna jag fick hos pappa:
* ROSA LAPTOP (kombinerad jul-och födelsedagspresent)
, från marita och pappa
* Kopp med frukt, från Joar

* Pengar, från Anita och Henry

* Choklad, från farmor, of course

* Andra Twilightboken, från marita och pappa

* Rosa smyckeskrin med ängelhalsband, från Emil

* Ceriserosa fleecetröja, från farmor

* FLICKA, hästfilm, från marita och pappa

* Lilia schal, från Mova


Fick självklart grjjer från mamma och Jolle.

* Ett vitt baslinne

* Ullstrumpor

* Varma sockor

* Presentkort på bio

* Godis

* Sovtofflor, gostofflor, från Joel



Mina naglar på jul, rosa med glittertoppar, hett.


Halsduk jag köpte på mellandagsrean, från Gina.


Dataväska, rosa lack och krokodil, kan det bli snyggare?! Från H&M.




Koftor från Veromoda.


Enkelt linne från Gina.


Japp en liten uppdatering över decembers bilder.

Har städat hos Britta idag, drog sedan hem med seg buss och tog en promenad med Filip och Faro, mysigt, måste göras om. Har sedan kollat på TV och käkat massa godis. Får värsta ongesten så nu har jag bestämt att mitt nyårslöfte för nästa år är att jag ska sluta äta godis, jag menar vad får man ut av det? Svar: INGENTING. Så ska sluta, blir nyttig frukt isället och natutgodis.

Kollade på Camp Rock idag, den var ju jätttegullig!

Ska fixa lite i mina bilder nu och sedan kolla en stund på TV med mamma, sedan sleepa så att jag kan gå upp tidigt imorgon och städa, hehe. Måste ju vara snyggt när ni kommer girls.

Kyssar<3

XO XO Miss Emli 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0